KERAMIKA

Koks malonumas liesti žemės grumstelį – molį, bandant iš jo nulipdyti pirmąjį darbelį! Molis padeda formuoti mintis, atveria vaikui naują kelią, kuriuo jis žengdamas pažįsta pasaulį. Įvairių formų lipdymas ir sujungimas ugdo mąstymą ir susikaupimą, plėtojamos vaikų kūrybinės galios, nevaržoma kūrybinė laisvė. Keramikos užsiėmimų metu siekiama, kad lipdydami vaikai pajustų patį proceso malonumą, neatimant iš jų savito pasaulio suvokimo, atradimo ir pažinimo jausmo. Kurdami vaikai lavina vaizduotę, kūrybingumą, pastabumą, vaikai kuria tai, ką patys nori, tada ir darbeliai būna nevienodi, išskirtiniai, labai gražūs.

ŠOKIAI

Judesių išraiškos ir saviraiškos, koordinacijos lavinimas padeda ne tik vaiko jausmų, minčių ir kūno vientisumui, darnai pasiekti, bet turi įtakos ir kitoms ugdymo sritims bei savarankiškos, kūrybiškos asmenybės ugdymui. Šokių užsiėmimai padeda vaikams tobulinti savo socialinius ir bendravimo įgūdžius. Vaikai išmoksta dirbti komandoje, ugdo pasitikėjimo savimi ir kitais jausmą, išmoksta bendradarbiauti. Šokant atliekami pasikartojantys judesiai pagerina raumenų tonusą, koordinaciją, ištaiso blogą laikyseną. Šokiai padeda tobulinti lankstumo savybes, plėsti judesių amplitudę, ugdyti fizinę jėgą ir ištvermę. Vaikų šokių užsiėmimų metu išmoktos choreografijos papuošia darželyje vykstančias šventes ir džiugina tėvelius, bei darželio bendruomenę.

MUZIKINIS UGDYMAS

Žmogaus auklėjimas nuo seniausių laikų neatsiejamas nuo muzikinio ugdymo. Visais laikais ugdymo teorijoje ir praktikoje muzika užėmė garbingą vietą šalia kitų svarbių ugdymo turinio dalykų. Muzikinio ugdymo teoretikas Edvinas E. Gordonas, atlikęs ilgamečius stebėjimus ir tyrimus, pabrėžia: kuo anksčiau vaikas susipažįsta su muzikiniu pasauliu, tuo daugiau galimybių jis turi vėliau mokydamasis. Muzikinis ugdymas ankstyvajame amžiuje daro didelį poveikį vaiko vystymuisi, nes muzikiniai gebėjimai glaudžiai siejasi su matematiniais, lingvistiniais, erdviniais, kinesteziniais, tarpasmeniniais ir vidiniais asmeniniais gebėjimais. „Vaikų pievoje“ muzikinio ugdymo užsiėmimai sudaryti iš kelių muzikinės raiškos sričių:

  • muzikos klausymo;
  • dainavimo;
  • ritminio aktyvumo;
  • šokių, ratelių;
  • muzikinės kūrybos.

GIMNASTIKA

Tai visapusiška, subalansuota ir simetriška kūno raida, raumenų stiprinimas ir taisyklingos laikysenos vystymas. Šis užsiėmimas – tai puikus pasiruošimas  bet kuriai sporto šakai. „Sporto startas“ mokina vaikus pagrindinių gimnastikos elementų, sportuojant lavinami įvairūs kūno raumenys, teigiamai veikiama medžiagų apykaita ir tuo pačiu puiki socializacijos ir savišvietos priemonė, padedanti ugdyti kantrybę, koncentraciją, discipliną ir kitas naudingas savybes.

ANGLŲ KALBA

Vaikas antrosios kalbos pradeda mokytis nuo 3 metų, jau turėdamas suformuotus pagrindinius pirmosios kalbos įgūdžius, todėl kitos kalbos mokymasis ikimokykliniame ar priešmokykliniame amžiuje nėra sudėtingas, vyksta greitai, lengvai, pasitelkiant įvairius žaidimus ir daineles. Kalbų mokymasis lavina atmintį, dėmesį, kritinį mąstymą, brandina vertybes, toleranciją, kultūrines nuostatas: vaikai patys patiria įvairovę, taigi plečiamas jų akiratis. Mokydamasis kitos kalbos vaikas turi galimybę lyginti ir suvokti garsų, gramatinių struktūrų, žodžių ir sakinių svarbą, gilintis į visą kalbos sistemą. Kitos kalbos mokymasis motyvuoja vaikus domėtis savo kalba, skatina atkreipti dėmesį į tai, kas vienoje kalboje yra, o kitoje – ne, kas kartojasi gimtojoje ir antrojoje kalboje.

ROBOTIKA

Robotikos metu vaikai konstruoja robotus ir susipažįsta su programavimo pagrindais. Pasitelkdami savo žinias ir sugebėjimus, vaikai sprendžia iškilusias problemas, ugdo loginį mąstymą, išmoksta savarankiškai priimti sprendimus, išsikelti tikslą ir kryptingai jo siekti. Užsiėmimo metu gerėja vaiko koncentracija ir susikaupimas, lavinami jo kūrybiniai gebėjimai. Mažyliams ne visada pavyksta pastatyti konstruktus iš pirmo karto – dėl to užsiėmimuose jie mokosi kaip tvarkytis su nesėkmėmis. Vaikai lavina bendrą suvokimą apie gyvenimą ir tvarką, emocijų valdymą, mokosi pajusti laiko svarbą ir, žinoma, yra skatinami bendrauti gyvai su mokytojais bei grupės draugais.