UGDYMO APLINKA
Darželio aplinkų ir erdvių įrengimas, paskirstymas, priemonių išdėliojimas ir naudojimas, lauko erdvių įtraukimas ir įdarbinimas – visi šie aspektai prisideda prie to, kad darželio aplinka tarnautų ugdymui(si).
Aplinka - šilta ir svetinga, skoningai suformuota, dinamiška – nuolat kintanti, atsinaujinanti ir prisitaikanti prie vaiko norų. Ji nesunkiai pritaikoma įvairioms veikloms, tarsi lengvai keičiamos „dekoracijos", skatinančios vaiko žingeidumą, norą ieškoti, kurti, tyrinėti, atrasti. Čia atsiskleis vaikų santykiai su įvairiais pasaulio reiškiniais. Taip formuosime jų intelektualinių ir praktinių įgūdžių sistemą.
Psichologinis aplinkos garantas:
- aplinka demonstruoja, kad vaikas yra laukiamas;
- sudaromos sąlygos vaikui intuityviai suvokti, kad juo rūpinamasi, jis yra gerbiamas;
- nejaučiama baimės, nerimo, vaikas jaučiasi patogiai ir užtikrintai;
- pasitaikančios klaidos priimamos, kaip natūralus dalykas.
Fizinis aplinkos garantas:
- aplinka saugi, erdvi, funkcionali, estetiška, mobili;
- vaikas grupėje jaučiasi esąs šeimininkas – pats gali ją keisti, transformuoti, pritaikyti savo sumanymams;
- ugdymo tikslams naudojamos sienos, langai, durys ir kt.
- aplinka sudaryta iš mažesnių erdvių individualiai, grupelių ir visos grupės veiklai;


Muzikos ir sporto salė
- pasitinka vaikučius smagiais garsais. Čia gali šokti, dainuoti, groti, klausytis savęs, išgirsti kitus ar net pasijusti kompozitoriumi!
- gerą nuotaiką sukuria aktyvus judėjimas, smagūs žaidimai, “išsidūkimas”, bičiulystė!.. Čia rieškučiomis semiama sveikata!

Grupės
- skatinančios individualius vaiko pasaulio pažinimo būdus, kūrybiškumą, vertybines nuostatas, socializaciją ir norą tyrinėti;
- visos priemonės yra saugios, patrauklios, vaikams prieinamos, išdėstytos aiškiai ir matomai;
- suskirstytos į mažesnes erdves pagal ugdomas kompetencijas, kurios viena kitą papildo, vaikai gali jose žaisti individualiai ar su draugų grupe, laisvai judėti.

